torsdag 3 juli 2008

Inspiration - Kort

Jag har fått massor av snyggelisnygga grejer att pyssla med, som alla går i svart, vitt och rött och först ut blev ett dopkort till en söt liten Wilda. Som vanligt blev det i all hast (VARFÖR, o VARFÖR kan man aldrig vara ute i tid? Eller, det är säkert bara jag... ;-)  ) men jag kände att jag fick till det till att passa både presenterna och den lilla damen som skulle döpas, så det blev bra tillslut, trots tidsbristen.





Måste bara få slå ett extra slag för Bazzils cardstock strips som jag fick med ett paket av och som jag använt längst ner i kanten på kortet (det vågiga röda). SÅ BRA!! Färdiga "kanter" i alla möjliga olika "vågformer". Superduperenkelt! Inget mätande, ritande och klippande, bara ta fram och klistra på. En ny favoritprodukt helt klart!

Material:
cardstock: Bazzil
mönstrat papper: spillbit av okänt fabrikat
vågig kant: Bazzil Just the edge cardstock strips
chipboardhjärta: Heidi Swapp
clear vingar: Heidi Swapp
knappar: Foof-a-La Bag o buttons

Inga kommentarer: