torsdag 4 september 2008

Cuttlebugs Combo dies




På layouten i förra inlägget fick ni se fjärilar stansade och präglade med Cuttlebugs Combo die Butterflies. I paketet finns en stansplatta och fyra präglingsplattor som ger fjärilarna olika karaktär. Jag tycker om att använda tjockare papper med vit kärna till de här motiven eftersom de blir så fina då det vita bryter igenom lite. (Detta kan också förstärkas om man sandpapprar lätt på motivet när man har präglat det.)

Den här layouten har jag gjort i formatet 12x6 tum. En grund i rätt storlek får man genom att dela ett 12x12-papper mitt itu. Den vackra ramen är skuren ur ett Bazzill Bling-papper med en Cricut. / Monica

2 kommentarer:

Zarah sa...

Du är livsfarlig. Jag vill verkligen ha en bug nu - för fjärilarnas skull...

Anonym sa...

Jag fullkomligt ÄLSKAR denna!