fredag 3 oktober 2008

En liten ask

Till formex mässan skapade jag denna lilla ask som jag hade i mina gömmor. Den är av trä och jag målade den vit med akrylfärg. Sen stämplade jag med dom ursnygga stämplarna från gel-a-tins Wallpaper Series 1. Sen blev motiven emblossade med "Chocolate Bliss Scented", ett emblossingspulver som doftar choklad! Mums, säger jag bara! Nyckeln målade jag med Twinklings H2O, dom färgerna glimmar så fint, blev nästan lite metallaktigt. Lite papper, band och vips var den klar! En liten ask som nu får fyllas med alla annars borttappade nappar! Tills min lilla stumpa blir så stor att hon kan fylla den med något själv.



3 kommentarer:

Unknown sa...

Very fine......

Anonym sa...

Den är alldeles, alldeles underbar!!!

Theresa/Tette sa...

Den är helt underbar!!!