söndag 13 april 2008

Inspiration layouter



En snabb layout, Jag kladdade lite ljusturkos färg under fotot. Dekorerade med lite band, grungebord som målats turkos, och journeling lapp. I en cirkel är dom glittriga turkosa bradsen placerade, syns inte så bra på fotot men dom är verkligen super läckra!

Material:
Papper från My minds eye
brads Doodlebug
chipboardbokstäver Crate paper
dekoration Grungeboard
Journeling lapp, 7 gypsies

Ett möstrat papper som bas. Med hjälp av en passare klippte jag sen ut en cirkel, och bakom den yttligare en cirkel som jag klippt med en möstersax så det fick en vågig kant. Den stora figuren har jag klippt ut ur enfärgat papper och filat lite med sandpapper på. Min journeling skrev jag i en blomma som är utklippt från ett annat möstrat papper.

Material:

Papper Crate paper

bokstäver Thickers Amarican crafts

Utklippt blomma från My minds eye papper

LottaR

Inga kommentarer: